ARRÒS SALVATGE NOMEN

L’arròs més exòtic
L’arròs salvatge Nomen és un arròs llarg de color negre, d’una agradable textura cruixent i de fàcil preparació. És ideal per a donar un toc exòtic a qualsevol plat, per a preparar receptes de cuina internacional, per a barrejar amb altres arrossos o amb espècies, per a amanides i com a guarnició de carns, verdures i peixos.

Si t’agraden els sabors originals i exòtics, tasta el nostre exquisit arròs salvatge. Atreveix-te a preparar receptes de cuina oriental com ara arròs pilaf, arròs amb curri o la nostra deliciosa i saludable recepta d’hamburgueses d’arròs salvatge.

tiempo recomendado

El temps de cocció recomanat és de 30-40 minuts (l’arròs està cuit quan s’han rebentat com a mínim la meitat dels grans). Si es cuina barrejat amb altres arrossos, el temps de cocció és de 20 minuts.

SUGGERIMENTS NOMEN

Arròs salvatge amb bolets i gambes

Arròs salvatge amb bolets i gambes

Preparar l'arròs salvatge bullit en aigua, amb un polsim de sal, uns 30 [...]

Hamburgueses d’arròs salvatge

Hamburgueses d’arròs salvatge

1. Bullim l'Arròs Salvatge en aigua amb sal durant 40-45 minuts (ha de [...]

Hamburgueses d’arròs salvatge
Comparteix-ho!

La varietat arròs salvatge

L'arròs salvatge Nomen és un arròs de primera baix en greixos i ric en fibra, proteïnes, minerals i vitamines. Aquesta varietat d'alt valor nutritiu és una gramínia aquàtica que conserva la closca i que es conrea al nord del Canadà. L'arròs salvatge pur 100% Nomen es presenta en dos pràctics sobres individuals perfectes per a elaborar un complet primer plat o una deliciosa guarnició.

Consells de preparació

Aboca mig litre d'aigua i una cullerada d'oli o mantega en una cassola. Afegeix-hi el contingut d'un dels sobres i porta-ho a ebullició. Remena-ho, tapa-ho i deixa-ho coure a foc mitjà durant 30 minuts, fins que absorbeixi tot el líquid (l'arròs està cuit quan s'han rebentat com a mínim la meitat dels grans). No necessita sal. Si es cuina barrejat amb altres arrossos, el temps de cocció és de 20 minuts. També es pot fregir, i resulta un acompanyament saborós i original per a verdures i hortalisses.

Vegeu-ne més