La nostra història
1935
Rodalies del riu Ebre. Les aspes d’un molí de farina propietat de la família Nomen comencen a girar, donant origen a la història d’aquesta empresa. Llarg ha estat el camí per portar-te tots els arrossos del món, però l’afany de superació i l’instint de millorar d’aleshores segueixen aquí, tan vius com sempre…
1940
En el començament… A Tortosa, província de Tarragona, neix Nomen, amb el nom de ‘La Zuda’ , fortalesa que dominava aquesta ciutat al segle X i que avui serveix d’emblema dels seus productes.
1954
Es registra la marca NOMEN. Es comercialitzen, a més, els primers productes, que seran farines i sèmoles d’arròs. Des dels seus inicis, Nomen ha estat pionera en el mercat espanyol, sent la primera empresa nacional a crear la gamma més àmplia d’arrossos i de les primeres a llançar arròs envasat amb marca.
1958
L’arròs rodó Extra surt al mercat. Serà el primer que asseguri la major proporció de grans sencers evitant que l’arròs es passi.
1960/1970
Nous productes Nomen veuen la llum. Surten al mercat la farina de blat, el pa ratllat i la sèmola de blat.
1970
Juny. Neix l’arròs llarg. Nomen va ser l’empresa pionera a introduir el seu consum a Espanya.
1971/1989
Nomen amplia encara més el mercat. En aquests productius vint anys, l’empresa tira endavant el puré de patates, l’arròs vaporitzat, l’arròs integral, els plats preparats, l’arròs salvatge i el pa per arrebossar.
1992
Maig. Nomen s’incorpora a la divisió d’arròs del Grup Ebre Agrícoles.
1995/2001
La família torna a créixer. Surten al mercat l’arròs Bomba, l’arròs Tailandès i l’arròs de cultiu ecològic.
2002
Tornem a superar-nos. Aquest any es llancen al mercat l’arròs Basmati Brajma, un dels productes estrella de la marca, i l’arròs integral envasat al buit.
2012
Arrossaires del Delta adquireix la Marca Nomen. Una important aposta de la cooperativa per potenciar el creixement de la marca a nivell nacional i internacional.
2012
Nomen nomena Carme Ruscalleda com a ambaixadora de la marca. La xef reconeguda com la dona cuinera amb més estrelles Michelin, és la protagonista de la nova la nova campanya de comunicació sota l’eslògan “Nomen l’arròs que sempre queda rodó”.
Descubre toda nuestra gama de productos