Barrejar en un bol la farina, la sèmola i la sal. Diluir el llevat en l’aigua i abocar el líquid i l’oli sobre els elements secs. Amassar un minut i tapar el bol amb un drap. Deixar fermentar la massa en un lloc càlid uns 45 minuts.
Encendre el forn a 220 º C i donar forma de pizza a la massa, una gran o dues mitjanes, enfarinant lleugerament la massa en manipular-la perquè no s’enganxi. Deixar reposar uns 10 minuts abans de posar els ingredients a sobre.
Tallar el tomàquet i la mozzarella a rodanxes i disposar-los sobre la pizza amb el pernil i les fulles d’alfàbrega. Coure la pizza fins que estigui ben torrada.
Descubre toda nuestra gama de productos
This uses the Divi tabs module, so you can style it however you want using Divi's built in design controls!Pretty nifty eh?
And of course you can add images or whatever you want here too.Tabs are nothing new, but tabs that display inside your mega menu are pretty awesome 🙂